فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود کلیپ ارورا و مارتین



 

 

 

DOWNLOAD


نظرات شما عزیزان:

دیبا
ساعت15:04---24 اسفند 1390
وبت عالی..........خوشگلو باحال.................................سال نوتم پیشاپیش مبارک.....

ساندرا مالدونادو 
ساعت15:35---3 دی 1390
سلام میخوام مشکلات وبلاگت را بگم .اولا باید جایی که بازدید کنندگان دانلود میکنند را تغییر بدی چرا مدیا فایل هست
پاسخ:خر عوضی!مرسی کلی خنددیم یک خر به تمام معنایی!!!!این تیتراژ فارسی ارورا اسمشو اشتباه وارد کرده احمق جوووووووون!!!در ضمن به من چه که توی احمق بی شعور سرعت اینترنتت پایینه خر!در ضمن میخوای مدرک بدم اولا برو تو گوگل سرچ کن sandra maldonado ببین هیچی نمیاد ولی سرچ کن sara maldonado اصلا اسمش تو تیتراژ زبان اصلی ارورا همینه گاو عوضی!


رومینا
ساعت17:50---11 آذر 1390
اهنگش من اهنگشو میخواممممممممپاسخ:میذارم آهنگشو!

یسنا
ساعت18:17---9 آذر 1390
محشررررررررر عزیزمممممممممم loveپاسخ:مرسییییی عسیسم!

ژاله
ساعت15:03---9 آذر 1390
سلام عززززززززززیییییییییززززززززم
خوبی؟کلیپ بارون غیرمنتظره که برات فرستادم دیدی؟منظور ارورا رو فهمیدی گلم؟
پاسخ:اره عزیزم!واییییییییییی ارورا مرد!


omid
ساعت9:15---8 آذر 1390
سلام عسیسم.من شارژ اینترنت نداشتم بخاطر همین نتونستم.الان درکت میکنم سارا جون.بخشید من اشتباه میکردم.دانلود کردم عالی بود.مثل همیشه حرف نداری.
راستیآشتی؟


mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت17:30---5 آذر 1390
سلام سارا جون
زود باش بیا وبم یه کلیپ خیییییییییلیییییییی مامانی از ارورا و مارتین گزاشتم
حتما بیا دانلودش کن
خییییییییییییلییییییییییییی قشنگه
نظر هم بده
بای


mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت15:45---5 آذر 1390
ممممممنون نمیدونم اگه وبتو پیدا نمیکردم چی میشد؟؟؟!!!!
سارا جون ببخشید که مدتی نیومدم وبت آخه ترافیکم تموم شده بود اما دوباره شارژش کردم
یه چیزی رو میدونستی تو فوق العاده ای درست مثل وبت
فعلا بای


رومینا
ساعت16:14---4 آذر 1390
تو بودی که به اسم سارا مدیر وب انالیا نظر دادی؟؟چطوری همه ی عکسا تکراری بود؟؟»من سه تاشو خودم از کلیپهای الیزابت گرفتم
پاسخ:نه عزیزم!!!من اصلا با اون اسم نظر ندادم!!کدوم آدم احمقی جای من نظر داده؟؟؟؟؟!!!؟؟


رومینا
ساعت0:37---4 آذر 1390
من عاشق کلیپهایی م که صحنه دار نباشنپاسخ:خواهش میکنم عزیزممممم!

رومینا
ساعت0:31---4 آذر 1390
مرسی دانلود کردم خدا رو شکر ترافیک هدیه دارم الان دارم می بینمشپاسخ:من متحرکا رو از یک سایت gif اوردوم!!

رومینا
ساعت0:26---4 آذر 1390
ممنون بابت عکسای متحرک
پاسخ:خواهش میکنم گلم!


نلی
ساعت23:05---3 آذر 1390
خوشگل.فوق العاده.عاشق وبتم خیلی باحالیپاسخ:مرسییییییییییی عزیز دلممممممم!!!بازم سر بزن خوشحال میشم خوشگلم!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: شنبه 3 / 9برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |